Ar nuodėmė yra ilsėtis darbo dieną?

Paklausė Georgius Rugsėjo 2, 2011 Tema: Nuodėmė
"Šešias dienas triūsi ir dirbsi visus savo darbus, bet septintoji diena yra VIEŠPATIES, tavo Dievo, šabas: nedirbsi jokio darbo [...]. Nes per šešias dienas VIEŠPATS padarė dangų ir žemę, jūrą ir visa, kas yra juose, bet septintąją dieną jis ilsėjosi."  (Iš 20, 9-11)

Ar tai reiškia, jog doram katalikui nedera veltėdžiauti ir be rimtos priežasties nedirbti šešias darbo dienas? T.y. 6 dienas sekant Dievo Valia aktyviai dirbti, o tik septintą - ilsėtis?

Atsakymų: 1

Atsakė kun. Gintaras OFS Rugsėjo 20, 2011
"'Kas nenori dirbti, tenevalgo!' Mat mes girdime, jog kai kurie jūsiškiai tinginiauja, nieko neveikia, tik smalsauja. Tokiems žmonėms mes įsakome ir juos raginame Viešpatyje Jėzuje Kristuje ramiai dirbti ir valgyti pačių pelnytą duoną. O jūs, broliai, nesiliaukite darę gera!" (2 Tes 3,10-13)

Nereikia painioti poilsio su tinginyste.

Anot Koheleto yra viskam savas laikas po dangumi (žr. Koh 3,1). Sveika, kai kiekviena diena turi darbo ir poilsio ritmą, kiekviena savaitė, kiekvieni metai (mes turim atostogas).

Šabo įsakymas veda į pasitikėjimą Dievu, į suvokimą, kad ne viskas, žmogau, tavo rankose, kad ne tik darbui, bet ir Dievo garbinimui ir dėkojimui reikia skirti laiko, nes iš jo gauni savo žemiškąją būtį ir Dangaus gyvenimą, nes Jis yra Kūrėjas, o tu - kūrinys.

Krikščionys švenčia dieną po Šabo, nes tą dieną prisikėlė Išganytojas. Apie tai jau kalbėjome čia: http://www.klauskkunigo.lt/687/ar-sekmadien%C4%AF-tikrai-negalima-dirbti#a976
Užduoti Klausimą

Temos


...