Jei siela yra dvasinė siela, o dvasia nemirtinga, tai kaip gali būti tada siela mirtinga?

Paklausė Tema: Visi kiti
Jei gerai pamenu, šv. Pranciškus kalba apie sielą, kaip apie Dievo kibirkštį žmoguje. Būdama dievo kibirkštimi, siela negali būti mirtinga. Siela negali sunykti, žmogui mirus, mano supratimu, ji išeina iš kūno, ir tuomet kūnas miršta. Siela išeina, praturtėjusi dvasine patirtimi, kurią įgijo žemėje, gyvendama kūne.
NT daugelyje vietų kalbama apie sielą, kaip apie nemirtingą. Tačiau Paulius sielai priskiria tik juslingumą, sielinį žmogų tapatindamas su jusliniu žmogumi. Gaunasi painiava...
Susijęs su atsakymu į klausimą: Kas yra dvasia, o kas yra siela?

Norėdamas atsakyti į šį klausimą turi prisijungti arba užsiregistruoti.

Atsakymų: 1

Atsakė
Užduodate klausimą, reikalaujantį sisteminio teologijos ir filosofijos, taip pat minimalaus literatūros pažinimo, tačiau suprantamai atrodytų taip: šv. Pranciškaus palyginimas sielos su Dievo kibirkštimi yra metafora, literatūrinė priemonė ir kaip moksliniu argumentu ja remtis nereikia, tuo labiau, kad šv. Pranciškus šalinosi mokslo. Šventasis Raštas, Bažnyčios mokymas ir apaštalas Paulius skelbia, kad siela yra nemirtinga, žemės gyvenime sukauptus dorovinius ir dvasinius nuopelnus nusineša į amžinybę, Dievo įvertinimui ir atlyginimui.
Užduoti Klausimą

Temos

Temos


...